Franchising. Oferta

Franchising. Oferta

System prowadzenia salonów Franck Provost pozwala na utrzymanie właściwych proporcji pomiędzy stałymi i nowymi klientami. Dwa razy do roku wprowadzamy nowe kolekcje, nieustannie udoskonalając naszą ofertę. Franczyzobiorcom przekazujemy zasady zarządzania personelem, prowadzenia administracji, opracowywania akcji reklamowych i marketingowych.

Kontrakt Franck Provost przewiduje:

  1. Pomoc w pracach związanych z urządzaniem i wyposażeniem salonu. Przewidziane jest sporządzanie planów aranżacji, ekspertyzy finansowej, dopasowanie lokalu do standardów Franck Provost, pomoc w zamówieniu wyposażenia.
  2. Przygotowanie do otwarcia salonu, szkolenia, reklamę lokalną, materiały wewnętrznej komunikacji, pomoc przy rekrutacji pracowników, dobór kadry zarządzającej: menadżerów i recepcjonistek. Oferujemy szkolenie wstępne dla właściciela salonu, jego menadżera i fryzjerów w Akademii Franck Provost w Warszawie lub w międzynarodowej Akademii Franck Provost w Paryżu.
    Przekazanie know how, udzielenie zgody na używanie znaku towarowego Franck Provost, przekazanie sposobu prowadzenia i zarządzania salonem Franck Provost.
    Stała pomoc w prowadzeniu salonu w trakcie trwania kontraktu.
  3. Opłaty: jednorazowa opłata związana z wejściem do sieci oraz miesięczne opłaty franchisingowe w okresie trwania umowy.
Zapraszamy do kontaktu!