Fryzjerzy kadra

Przez lata funkcjonowania salonów Franck Provost w Polsce udało nam się stworzyć zespół fryzjerów o bardzo wysokich kwalifikacjach. Identyfikują się oni z artystyczną koncepcją tego zawodu, który stał się dla nich prawdziwą pasją i powołaniem. Przyniosło to efekt, z którego mógłby być dumny każdy pracodawca - pozbycie się w zespole mentalności pracownika najemnego i autentyczne włączenie pracowników w proces zarządzania firmą. Wysoko cenimy lojalność i zaangażowanie naszego zespołu.

Przekraczając próg naszych salonów klienci mają pewność, że znajdą się w rękach profesjonalistów. Fryzjerzy Franck Provost to elitarna grupa. Żeby stać się jej członkiem, fryzjerzy przechodzą specjalistyczne szkolenia w Akademii Fryzjerstwa Artystycznego w Warszawie oraz w międzynarodowej Akademii Franck Provost w Paryżu. Doskonały szlif techniczny to jednak nie wszystko. Nasi pracownicy z jednakową precyzją podchodzą do każdego klienta. To fryzjerzy z powołania, którzy kochają swoja pracę i wkładają w nią serca.

Wszystkim naszym pracownikom zależy, aby każdy osiągał dobre efekty. Wzajemna pomoc zbudowała więź między pracownikami, którzy wiedzą, że mogą na siebie liczyć. Nigdy nie pozostają sami w rozwiązywaniu nawet najtrudniejszych problemów. Ostrą rywalizację zastąpiła współpraca dająca możliwości rozwoju każdego członka zespołu. W atmosferze stałego dążenia do poprawienia jakości własnej pracy i realizując cele wyznaczone przez naszą firmę można zostać profesjonalistą wysokiej klasy.

Osoby wychowujące dzieci otaczamy opieką i stwarzamy im warunki dalszego rozwoju. Fryzjerzy są grupą osób osiągających wysokie zarobki, zależne od nabytych umiejętności.

Firma troszczy się o stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Służą temu szkolenia w naszej Akademii Fryzjerstwa Artystycznego. Osobom bardziej zaawansowanym umożliwiamy kursy treningowe w Paryżu. Pracownicy są też szkoleni w zakresie obsługi klienta. Chcemy, aby byli przyjaźni wobec osób odwiedzających nasze salony, potrafili dobrze rozpoznawać ich potrzeby i oczekiwania, byli pogodni, taktowni i mieli ciekawe pomysły na zmianę ich wizerunku. Zależy nam, aby nasi pracownicy wzbudzali zaufanie naszych klientów.